Stichting Eddie

Elk kind wil plezier maken

Doneer
Contact met Stichting Eddie

Soms is er maar weinig voor nodig om een kind blij te maken

Stichting Eddie is opgericht in 2019 door Koen en Carlijn van Hout uit Oirschot. Met Eddie richten wij ons op kinderen in onze regio, waarvan de ouders onder, op of net boven het sociaal minimum leven. Deze kinderen willen we met Eddie een of meerdere leuke dagen geven. Want plezier maken, dat zou voor elk kind vanzelfsprekend moeten zijn.

Koen & Carlijn

Wij zijn Koen en Carlijn

Koen en Carlijn van Hout zijn getrouwd en hebben twee kinderen. Koen leidt in het dagelijks leven Orbis, een adviesbureau op het gebied van natuur- en landschapsprojecten. Carlijn is als logopedist werkzaam in de ouderenzorg. De geboorte van hun kinderen Tigo en Rubi maakte ze dolgelukkig. Tegelijk werden ze zich ervan bewust dat geluk en plezier niet altijd vanzelfsprekend zijn. Daarom begonnen ze Eddie.

Eddie

En dit is Eddie

Eddie is de naam van de lievelingsknuffel van Tigo, de zoon van Koen en Carlijn. Eddie staat symbool voor een gelukkig leven boordevol plezier. En, zo bedachten Koen en Carlijn, daarmee is Eddie ook een uitstekende naam voor een stichting, die plezier voor kinderen mogelijk wil maken. Zo werd knuffel Eddie het gezicht van onze stichting.