ANBI-status

Stichting Eddie heeft de ANBI-status. ANBI staat voor: algemeen nut beogende instelling. Een instelling kan alleen een ANBI zijn als deze zich nagenoeg geheel inzet voor het algemeen belang.

De ANBI-status brengt een aantal belastingvoordelen met zich mee voor donateurs. Meer over deze voordelen kun je lezen op de site van de Belastingdienst »

De belastingdienst heeft bepaald dat een instelling met de ANBI-status online bepaalde informatie moet publiceren. Deze informatie vind je op deze pagina.

Stichting Eddie
KvK-nummer:

RSIN-nummer:

Contactgegevens:
Spoordonkseweg 96
5688 KE Oirschot
info@stichtingeddie.nl

Doelstelling:
Stichting Eddie richt zich op kinderen in de regio Oirschot waarvan de ouders onder, op of net boven het sociaal minimum leven. Deze kinderen geven we met Stichting Eddie een of meerdere leuke dagen.

Ons beleid:
We zetten ons in voor het realiseren van onze doelstelling. Hiervoor werven we gelden bij lokale bedrijven en inwoners in de regio Oirschot. Deze gelden gebruiken we om zelf uitjes te organiseren, we dragen financieel bij aan initiatieven van derden en we maken reguliere activiteiten toegankelijk voor kinderen uit onze doelgroep. Waar mogelijk werven we aanvullende fondsen en/of subsidies voor onze activiteiten.

We werken zoveel als mogelijk samen met andere instellingen die zich inzetten voor onze doelgroep. Dit zijn onder meer:

• Stichting Voedselbank Best e.o.
  • Stichting Leergeld Best, Oirschot en Son en Breugel
  • Stichting Caritas Oirschot

Het bestuur:
Carlijn van Hout
Mijntje Roefs
Peggy Hamers
Koen van Hout

Beloningsbeleid:
Leden van het bestuur ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden.

Onze activiteiten:
Je vindt een overzicht van al onze activiteiten onder ons blog.

Financiën:
Ons financieel jaarverslag van 2022 vind je via de volgende link: 092balans_resultaat2022.pdf.
Ons financieel jaarverslag van 2021 vind je via de volgende link: 092balans_resultaat2021.pdf.
Ons financieel jaarverslag van 2020 vind je via de volgende link: 092balans_resultaat2020.pdf.
Ons financieel jaarverslag van 2019 vind je via de volgende link: 092balans_resultaat2019.pdf.