7 oktober 2019

Stichting Jeugd Spoordonk en Eddie worden vrienden

Alle kinderen moeten plezier maken en een onbezorgde jeugd hebben vindt Stichting Eddie. Helaas kan het gebeuren dat het even lastig is (voor je ouders) om het inschrijfgeld te betalen voor activiteiten van Stichting Jeugd Spoordonk. En daarom zijn Eddie en Stichting Jeugd Spoordonk vrienden geworden. Eddie gaat ervoor zorgen dat iedereen uit Spoordonk mee kan doen aan de activiteiten die georganiseerd worden door Stichting Jeugd Spoordonk.

Dus is er een activiteit van Stichting Jeugd Spoordonk waar je graag aan mee wil doen, maar is het inschrijfgeld een probleem? Meld je dan bij Eddie via het mailadres info@stichtingeddie.nl en wij verzorgen voor jou de aanmelding. Vanzelfsprekend wordt je aanmelding via Stichting Eddie vertrouwelijk behandeld.