Stichting Eddie

Elk kind wil plezier maken

Vandaag was de grote dag! Met z’n allen een dagje naar Attractiepark Toverland

Om 7:30 uur stonden de vrijwilligers van De Voedselbank en van Stichting Eddie klaar om ruim 400 broodjes te smeren en lunchpakketjes te maken. Ook kreeg iedereen een consumptiebon voor wat lekkers in het park.

Om 9 uur was iedereen aanwezig en konden we met maar liefst 3 volle bussen richting Toverland. Daar aangekomen moesten alle kinderen even onder de meetlat en al snel kon iedereen genieten van een leuke (moeder)dag met het hele gezin.

De dag ging veel te snel voorbij en om 17 uur stonden de bussen weer klaar om iedereen terug naar huis te brengen. We zagen veel enthousiaste en vermoeide gezichten terugkomen.

Het was een fantastische dag! Speciale dank gaat uit naar De Voedselbank Best e.o. voor hun hulp bij het organiseren en naar Rabobank Regio Eindhoven met de bijdrage uit het coöperatieve fonds om dit uitje te financieren.