Stichting Eddie

Elk kind wil plezier maken

Deze zomer waren er diverse initiatieven om geld op te halen voor Stichting Eddie.

Zo gaven Jack en Leny van de Schoot een feest, omdat ze samen 140 worden en 45 jaar samen zijn. Als cadeautip vroegen ze om een donatie aan Stichting Eddie en daar werd flink gehoor aan gegeven.

Erik en Floortje Weug vierden afgelopen weekend hun huwelijk. Op de uitnodiging schreven ze dat ze aan materiaal niets nodig hebben en dat ze daarom Stichting Eddie willen helpen om uitjes te organiseren voor Brabantse kinderen die opgroeien in armoede. Ook dit leverde heel veel donaties op.

Deze zomer liep Julius Kox (12 jaar) de Vierdaagse van Nijmegen samen met zijn opa. Hij wilde zich graag inzetten voor het goede doel en haalde maar liefst € 1.565 op voor Stichting Eddie. Een geweldige prestatie Julius!

Alles bij elkaar hebben we deze zomer zo duizenden euro’s mogen ontvangen. Geweldig! We gaan dit geld gebruiken om komende periode samen met De Voedselbank Best, Oirschot, Son en Breugel en Stichting Leergeld Oirschot-Best uitjes te organiseren. Daarnaast gaan we bekijken of we met Voedselbanken en/of Stichting Leergeld uit andere regio’s uitjes kunnen organiseren.