Stichting Eddie

Elk kind wil plezier maken

Op woensdag 27 november kregen 16 kinderen een grote verassing. Op uitnodiging van Stichting Sint Nicolaas Oirschot, Stichting Leergeld en Stichting Eddie melden de kinderen zich, met hun ouders, eind van de middag bij Restaurant De Burgermeester in Oirschot. Hier kregen ze frietjes met frikandellen. Toen iedereen zijn frietjes op had stond daar opeens Sinterklaas samen met zijn Pieten binnen. Nadat de Sint alle kinderen persoonlijk had begroet nodigde hij de kinderen uit om mee te gaan naar zijn onderkomen; het kleinste huisje van Oirschot. De muziekpiet zat hier al klaar om samen met de kinderen Sinterklaasliedjes te zingen. Hierna mochten de kinderen in kleine groepjes het huisje van Sinterklaas mee in. De Sint had voor iedereen een cadeau en een chocoladeletter.

Sinterklaas en zijn Pieten willen graag Woonplaza Oirschot, Restaurant De Burgemeester en Bakkerij De Reijsende Man bedanken voor het mede mogelijk maken van deze onvergetelijke middag.